Post by neudissutemoz on Feb 18, 2022 5:57:50 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sausage Wars.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sausage Wars.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Sausage Wars.io 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er forferdelig!!!😡 vær så snill å fikse feilene fordi når jeg kommer på begynner det å glitre som om hele nettbrettet mitt kommer til å eksplodere!!!!😡 over alt er spillet virkelig dårlig "⚠️ADVARSEL HVIS DU FÅR DETTE SPILLET DET VIL IKKE VIRKE OG VIL GJØRE SOM EN GALT ADVARSEL ⚠️" PS FIKS SPILLET VENNLIGST!!!!!😢
jeg kan faen me ikke spill det
Kontrollene er veldig harde og hver eneste fiende er en bot
Sausage Dog. Sausage Dog. Pixel Cave ... Bloxd.io. Bloxd.io · MineClicker. MineClicker · CrazySteve.io. CrazySteve.io ... Wars of Worlds. Wars of Worlds.
Dette spillet er morsomt, men det skal være som om det er syre bak deg og andre mennesker, og du må være den siste som overlever, og når du kommer i mål og det fortsatt er peapol, bør det være en kamp
Det er doo mye godang legger til slutt med alle annonsene
bæsj
Det er et veldig tilfredsstillende spill at det er så interessant å spille Sausage Wars io, skallene er så attraktive når du spiller dette spillet at du ikke vil slutte å spille dette spillet.
... 2021-08-18 www.walmart.com/ip/Heath-s-Memoirs-of-the-American-War- ... -Enjoying-100-Sausages-at-Home-Edition-3-Paperback-9781580174718/1880453
Du må bare slutte å gjøre sakte film fordi det er irriterende
alle ting sjjs
Forferdelig spill. Ikke kast bort tiden din på dette elendige spillet. Den viser en klippscene for det siste drapet når de ikke engang dør, så du kan ikke kontrollere karakteren din mens klippescenen spilles, så karakteren din ender opp med å gå ut av kanten.
Dette spillet er morsomt og litt morsomt, men det er bra
Dette spillet fikk meg til å vente 44 timer på at det skulle lastes ned, men bortsett fra at alt annet var perfekt, anbefaler jeg dette spillet og gir det 5 stjerner 🙂🙂🙂
Dette er et veldig morsomt spill å spille. Det er ikke for lett eller ikke for vanskelig. 😎😎😎😎 Dessuten er arenamodusen veldig morsom å spille, og den er bare veldig god kaotisk moro. Mange mennesker klager over at det er for mange reklamer i spillet, men jeg er uenig. 🙅 Til en viss grad, ja, reklamene kan bli veldig irriterende, men sammenlignet med andre spill er dette helt greit. 👍👍👍 Hvis du vil ha det mest moro med spillet, spill "Arena-modusen", for det er det morsomste 😆😆😆
VENNLIGST IKKE LAST NED dette spillet feiler mye, og skjermen min som om den blir rotete og den er virkelig skummel og karakterene ser virkelig ut som kan du fjerne feilene det irriterer meg 😡😡det er rart og det gjentar den samme handlingen om igjen og over, vennligst endre dette spillet er greit 👌 men feilene ødelegger spillet og det gjør spillet dårlig, ikke kast bort tiden din på et dumt spill som du ikke vil spille, får deg til å svikte mye på skjermen i 5 sekunder og gjør det igjen og det gjør.😡😡
Det var det mest feilaktige spillet jeg har sett. Ikke last ned dette spillet, ellers kan telefonen din gå i stykker.
Jeg liker det bortsett fra reklamene
Det er et bra spill, men det er mye eller legge til, og alle NPC-ene aka bot går til deg
MARVEL Puzzle Quest Helden-RPG Rollenspiele suaj
Spillet er bra og morsomt, men grunnen til at jeg rangerer bare 3 er at NPC fortsetter å slå seg sammen for å drepe deg, og den andre er annonsene selv om jeg ikke har load eller wifi, annonsene er nonstop og selv i startknappen er det en annonse som hvis du går glipp av klikk vil du gå til nedlastingssenteret, så jeg vil ikke anbefale dette spillet for folk som er lett å bli sinte.
Spillet er bra, det er litt morsomt og avhengighetsskapende å spille, men annonsene er irriterende som hver gang spillet er slutt legges det til at det ødelegger spillet hvis det er like etter 3 spill, så er det en annonse som er bra, men hver runde er ikke kult
spillet er veldig bra, jeg håper å legge til en 2 vs 2-modus og online-servere til spillet
Sausage Wars.io Arcade huvm
Det er sjelden gøy og det bør være en trykkknapp
Godt spill Godt å spille når du blir steinet av og morsomt å knekke dem med hodet
Last ned Auto Hero Auto fire platformer V 1.0.0.25 MOD APK nå her. ... Sausage Wars.io V 1.7.5 MOD APK (låst opp alle skinn).
Dette spillet er skit, hver gang jeg skal vinne fryser spillet mitt chatacter og kameraet mitt flyr over den andre personen.Forklar det!!!!!!
Kontrollene er alt for vanskelige, og jeg kommer ikke forbi det første nivået eller hva jeg så frem til dette også.
Jeg elsker dette spillet når du starter det kan være laggy, men dette spillet er sannsynligvis et av de beste pølsespillene, men jeg anbefaler det mye
Det er greit, men for mye raseri
🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😾😾😾😾😾😾😾🙍♀️🤜🤜🤜🤜.
Sausage Wars.io Аркаде rygu
Utskrifter fra Here programmer kan ^ _ kombineres i 30 forskjellige ... FRANK Home Town Sausage Jamboree: http://www.netaxs..comryirm/sausage/sausage.html
2 1
last ned 666666666666 av VidWorldPlay apk siste versjon 2.5.0 for Android-enheter. ... Android 4.0+. Innholdsrangering : Everyone ... Sausage Wars.io APK
Jeg elsker det og sååååååå UTROLIG! Jeg kan bare ikke slutte å spille dette spillet. det ble bare glade for å spille dette spillet! Det er bare så gøy å spille hver dag. 1000000000000 millioner av 100
Det er horebl fordi når jeg prøvde å flytte den med musa eller erows jeg ville synke!, men da er det morsomt.
Dette er et 5-stjerners spill, men fiks tilføyelsene som bror til mange jeg ikke engang kan spille! også du sitter fast på 1. pirson, jeg kan ikke engang komme ut av cromboken min og fikse det til. I din neste oppdatering.
det er bra, men jeg spilte og spillet mitt frøs og jeg kunne ikke bevege meg
Jeg elsker dette spillet, men kan du legge til flere skall? Fortsatt et flott spill!
Vel, du kan spille pølser vs andre pølser og deres forskjellige pølseskinn å velge mellom.
Sausage Wars.io Trò chơi điện tử yoc
hyggelig og morsom offline tidsfordriv
Flott spill elsker det, men annonser kan reduseres
Beklager, dette er ikke noe for meg, for jeg kan ikke drepe nok mennesker, beklager for 1🏅😐 aldri tankene god jul 🎄✨🎊🎇🎆🎉
Sausage Wars.io Arkády rwfs
Jeg liker pølse
Dette er morsomme 5 stjerner
Det er forferdelig! Jeg prøvde å spille det, og det ble bare feil så mye!!! Og jeg prøvde å trykke på play, og det var ikke engang pølseformet, og det så ut som en glitched trekant 😡 vær så snill å fikse denne feilen på nettbrettet mitt!!!! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Bra spill veldig morsomt bortsett fra reklamene. Reparer, vær så snill
Virkelig gøy å spille