Post by neudissutemoz on Feb 18, 2022 5:54:48 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toca Life World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toca Life World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga punkter ▞▞▞
▞▞▞ Toca Life World 2022 version ▞▞▞
Nja inte så bra😅
dotter älskar det här spelet men kommer sedan gråtande till mig när saker hon jobbat hårt med försvinner och hon måste göra om det flera gånger. om det inte var för det skulle jag ge en 5 ⭐ hon älskar det tho. finns det något sätt att leka med andra eller vänner? Jag tror inte men det skulle vara coolt om det kunde!
Jag älskar att man kan jöra som man vill men jag jilar inte att man måste köpa husen och jag jilar inte heller att man bara kan jöra tre gubar det andra är så bra.❤️🛍️
Jag tycker att toca boca är kul men när man har spelat spelet för mycket så blir det tråkigt och snälla gör fler grejer GRATIS!!!! Snälla 🥲
Bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
Det är riktigt roligt, jag fick en del av varorna det finns så många händelser i spelet och det är superkul att spela med vänner och bättre än roblox som om det är superkul och additivt men det är inte kul när det bara tar dig ut ur spelet, men fem stjärnor är okej! (◕ᴗ◕✿)
det är ett bra spel överlag men mycket grejer kostar pengar och du kan knappt spela någonting utan att behöva spendera pengar 💵💵💵😡😤🙄😒
Det är värdens bästa spelet i ett
Usch jag önskar att huset var gratis 😫 och saker var gratis för jag är uttråkad på att ha samma hus och jag vill inte köpa saker och jag vill ha fler platser på toca boca world. Jag önskar att jag inte behövde betala de där sakerna 😕 😪 🙃 😒 😞 😩 😕 😪🌏. Och vissa gånger släpar det och det sparkade ut mig 2 eller 3 gånger om dagen. När jag försöker köpa ett ställe står det att sätta ditt födelseår och jag gör det och det fungerar inte och jag försöker och försöker men det fungerar ändå inte så det är därför jag ger den 3 av fem🏖
Det är ett bra spel och man kan bli vad man vill
Toca Life World: Build stories Maarifləndirici zzys
Jag älskar toca boca, men anledningen till att jag gav 3 stjärnor var för att priserna är riktigt höga, man kunde åtminstone göra priserna billigare eller tjäna spelpengar. Jag väntade på att den skulle laddas och jag såg att det fanns en ny Halloween-uppdatering så jag tittade och såg att jag kunde köpa något annat och jag var så exalterad tills jag såg att det var mer än $0,99 så jag blev lite upprörd för jag var verkligen ville ha den platsen för $0,99. Så jag ber om pengar i spelet som du kan spendera på platser plzzz gör den här uppdateringen!!
Toca Boca är det bästa spelet över
Bra spel men när jag använder karaktärsskapare kan jag bara ladda in 1 karaktär åt gången.
Toca Life World: Build stories חינוכי tmnw
Jag gillar det här spelet men det vill ha dina pengar och om du köper det stora paketet kommer du att få en mycket bra sak, men när de lägger till mer grejer lägger den inte till den i storpacken så du måste köpa den.
Det är kul men jag vill ha mer saker gratis
Det blir bättre om man alla mod va gratis och det är halv bra för mig😅😉😂🤣😌😏😒
Jag älskar spelet, men jag önskar att du kunde tjäna platser istället för att köpa dem. Jag önskar också att de gjorde fler lediga platser för det enda lediga stället jag fick var brödstället. Och jag önskade att när du skapade dina karaktärer kunde du hitta dem alla, jag kunde bara se två av dem
Jag vill att ni ska göra olika hus med pool fast att vissa såna med pool ska vara gratis och att där man gör gubbar att man ska kunna göra bäbisar som typ är nyfödda👶
Ärligt talat är det här spelet värdelöst om du inte spelar in en berättelse. Det är riktigt tråkigt och slöseri med tid. Jag rekommenderar inte det här spelet om inte ditt barn är road av att bara flytta på saker.
Skulle vara roligt med en till uptadering och att det inte skulle kosta så mycket har köpt nästan allt och har redan slösat över 700kr på detta spel och det går inte att uppdatera för mig
Allting försvinner och allting kostar
Det är kul men du måste ha riktiga pengar i spelet om du vill ha ett bättre hus. Du måste köpa grejer om du vill ha det och det blir tråkigt efter ett tag eftersom du har ett litet litet hus.
Går ej att gå in i mitt hus
Suspects: Таинственный особняк የእንቅስቃሴ vios
Vene
Det är bra och allt men VARFÖR måste jag betala för saker?! Som att göra det så att vi höjer nivån och varje nivå låser du upp något nytt men tills dess förblir det en 3:a förlåt men jag tycker att det är så orättvist för hur mycket saker vi måste betala.
Jättebra app men jag har köpt alla saker på min telefon och nu ska jag få en ny. Jag tycker man ska skapa konton eller koder som man kan logga in med då får ni 5 sjärnonr av ALLA tror ja
Jete bra men lite tråkigt för jag vill ha mer grattis saker
Toca Life World: Build stories חינוכי ulp
Appen är inte så dålig men de borde få allt att komma ut gratis när du får en ny present det kommer att låsa upp en ny värld men jag älskar fortfarande det här spelet, jag har inte fått några buggar än
Köpte Big Pack 2019 i spelets shoppingvagn för 459 men fick ingenting. Inga nya grejor bara det dottern hade sen innan. Hur fixar man detta? Nu när man klickar på shoppingvagnen så står det att man måste uppdatera appen. Finns ingen nyare på play butiken. Vi har android 10. Löste detta genom att avinstallera spelet och installera det igen. Samt eftersom vi har Android One mobil så uppdaterade vi den till juli säkerhetspatch
det här är ett väldigt bra spel men mitt problem är butiken, det här spelet är för barn och borde inte kosta pengar!" Jag får inte heller mina presenter, jag loggar in varje dag (oftast fredagar) men får fortfarande inte mina presenter! Och lägg till fler lediga hus huvudhuset är lite för litet för min smak, ingen av mina syskon, kusiner gillar huset mycket.
Det är jätte roligt
Bra men man borde kunna göra alla gubbar själv
Dåligt
Varje gång jag gjorde en karaktär tog jag bara bort som nästan alla mina karaktärer bara ger mig som en sekund när jag fick den nya buffén på morgonen fick jag den och jag gick för att leta efter den och den var inte där det fortsätter att berätta mig att jag har det
Det är ett riktigt roligt spel men det faktum att du måste spendera pengar på andra ställen gör mig galen eftersom du inte har pengarna för att skaffa sånt som att åtminstone göra videor för vissa som att du måste se 5 lägger till få herrgården. Men annars är det ett bra spel